دسته‌بندی نشده

مته خزینه چیست و چه کاربردی دارد؟

مته خزینه چیست و چه کاربردی دارد؟

مته خزینه به عنوان یکی از پرکاربردترین ابزارهای فنی به شمار می‌ آید. به طور کلی مته خزینه یکی از انواع مته های پر کاربرد است که با نصب بر روی دریل ها مناسب مواردی مانند صنایع چوب و مهندسی می باشد و نقش بسزایی داشته و به خوبی عمل میکنند. برای بستن پیچ ها این مته بسیار کمک کرده و باعث سهولت، سرعت و افزایش آراستگی کار میگردد. مته‌های دریل که به منظور جداسازی یا اتصال به کار می‌روند، دارای ابعاد و شکل‌های مختلفی هستند.

اصولا پیچ‌ها جهت عملکرد و کارایی باید با سطح مورد نظر همسان و یک سطح باشند، در صورت عدم هماهنگی پیچ‌ها با سطح مورد نظر علاوه بر بروز مشکلات، آراستگی ظاهر خود را از دست می‌دهند. در صورتی که به صورت دستی و همراه زور پیچ‌ها را تراز کنید، جنس سطح مورد نظر را خراب خواهید کرد. و لازم به ذکر است، در صورتی که تراکم چوب مورد استفاده بالا باشد، نمی‌توان به صورت دستی پیچ را درون آن تراز کرد. برای بر طرف کردن این معضل می‌توانید از مته های خزینه و سوراخ راهنما استفاده کنید. با خزینه کردن این سوراخ، پیچ به صورت کامل روی کار قرار می‌گیرد و ظاهر و آراستگی خود را حفط میکند و زیبایی کار را افزایش می دهد. برای آشنایی بیشتر با مته خزینه در ادامه همراه ما باشید.

مته خزینه ولف

مته خزینه چیست؟

یکی از ابزارهایی که جهت سوراخ کردن جای پیچ و مخفی کردن جای گل پیچ مورد استفاده قرار میگیرد، مته خزینه است. این مته مدل‌ های متفاوتی دارد، که شامل مته چوب و فلز میشود. مته خزینه با توجه به پیچ‌ مد نظر، جنس سطح های مورد نظر جهت سوراخ کاری و غیره انتخاب می‌شود. قبل از خرید مته خزینه در ابتدا در مورد شرایط خود اطلاعات کسب کنید و سپس نوع دستگاه خود را انتخاب کنید. این مته برای خزینه کاری یا سوراخ کردن سطوح و پیچ کردن مخصوص سطوح فلزی، چوبی و بتنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای انتخاب مته خزینه باید به سایز مته و مقدار و عمق سوراخ مورد نظر توجه کرد.

مته خزینه الماسه مدادی

مته خزینه ولف انواع مختلفی دارد، مته خزینه مدادی را می‌توان روی دریل‌های دستی و برقی سوار کرد. یکی از مزایای این مدل، خزینه کاری تا 3 میلی‌متر می باشد و همچنین سرعت بالای آن نسبت به نمونه‌های مشابه یک مزیت به شمار می‌رود. در این مدل کیفیت تیغه‌ها بسیار مورد بررسی قرار گرفته است و با استفاده در طولانی مدت نیز شکستگی و لب پر شدن برای آن رخ نمی‌دهد چرا که از فولاد آلیاژی با دوام و سخت کاری شده تهیه و تولید شده است. اگر به دنبال یکی از بهترین برندها در زمینه ساخت محصولات صنعتی باشید، مته خزینه ولف گزینه‌ای مناسب می باشد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *