مته برگی

مته برگی یکی از ابزارهای کاربردی برای ایجاد سوراخ های بزرگ روی سطح چوب است. با استفاده از این مته ها می توان به راحتی و به سرعت سوراخ ها و حفره هایی دقیق روی چوب ایجاد کرد. این مته تیغه پهن و صافی دارد که ظاهر آن را شبیه به برگ کرده است و به همین دلیل نیز به آن مته برگی گفته می شود. پیکان تیزی که در نوک این مته وجود دارد کمک می کند تا مته در نقطه مورد نظر تثبیت شود.

از آن جایی که نوک و لبه های برش این مته ها دارای زاویه است سوراخ ها به صورت دقیق ایجاد شده و براده های حاصل از برش نیز به راحتی به بیرون منتقل می شوند. این مته ها در اندازه های مختلفی وجود دارند و شما با تهیه ست مته برگی می توانید انواع کاربردی آن ها را داشته باشید. این مته ها در دو نوع ساده و مته برگی متغیر موجود می باشند.

کاربرد مته برگی

از مته برگی برای ایجاد سوراخ های بزرگ روی سطح چوب استفاده می شود. همچنین از این مته برای سوراخ کردن دیوار به منظور سیم کشی و لوله کشی نیز استفاده می کنند. برای استفاده از این مته می توانید آن را روی دریل های شارژی و برقی نصب کنید. با روشن کردن دریل، دو گوشه نوک تیز مته سوراخ را ایجاد می کند. زمانی که از این مته برای سوراخ کردن استفاده می کنید باید به دریل فشار وارد کنید تا پوشال و براده های حاصل از سوراخ کاری را از داخل حفره خارج کند. از این مته ها برای سوراخ کردن پلاستیک و پی وی سی نیز استفاده می شود.

از آن جایی که هم نوع ساده این مته ها و هم مته برگی متغیر در اندازه های مختلفی وجود دارد و هر اندازه نیز کاربرد خاص خود را دارد بهتر است ست مته برگی را تهیه کنید تا بتوانید حفره ها و سوراخ ها را در هر اندازه ای که نیاز دارید ایجاد کنید.

به یاد داشته باشید که نباید این مته را در حال چرخش خارج کنید زیرا سطح بالایی آن خرد خواهد شد. برای ایجاد حفره های منظم بهتر است وقتی سوراخ ایجاد شده و نوک مته به سمت دیگر قطعه رسید ادامه سوراخ کاری را از سمت پایین ادامه دهید. همچنین استفاده از گشتاوربالا و دور پایین در زمان استفاده از مته های برگی به ایجاد حفره ها و سوراخ های  منظم تر و دقیق تر کمک می کند.

خرید مته برگی

در هنگام خرید مته برگی باید به موارد مختلفی از جمله جنس، سایز، برند و غیره توجه داشته باشید زیرا این موارد روی کاربرد و عملکرد مته تأثیر زیادی دارند. معمولا در ساخت این مته ها از کرم وانادیم و برای ساخت دنباله آن ها نیز از آهن استفاده می کنند. این مته ها در اندازه های مختلفی وجود دارند و در هنگام خرید باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید. این مته ها معمولا در سایزهای 6، 8، 10، 12، 13، 14، 15، 16، 17، 18، 20، 23، 25، 26، 30، 35، 38 میلی‌ متر وجود دارند و برای تهیه آن ها می توانید ست مته برگی را انتخاب کنید.

همچنین در هنگام خرید این مته ها باید با توجه به نیازخود مته ساده یا مته برگی متغیر را تهیه کنید. در نوع متغیر این مته ها امکان تنظیم نیش کنار مته در اندازه دلخواه وجود دارد. با خرید مته برگی از این سایت می توانید از با کیفیت و مرغوب بودن محصولی که تهیه می کنید کاملا مطمئن باشید. فروشگاه ابزار باما، با عرضه محصولات با کیفیت توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند. برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت محصولات فروشگاه ابزار باما میتوانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مته برگی

قیمت مته برگی

قیمت مته برگی را می توانید در این سایت مشاهده کنید. قیمت این مته ها با توجه به برند، مدل، جنس و اندازه آن ها تعیین می شود. در این سایت انواع مته با کیفیت با قیمت مناسب عرضه شده است و شما می توانید محصولی درجه یک را به قیمتی مناسب تهیه کنید. قیمت مته برگی در قیاس با کاربرد آن مقرون به صرفه است و شما با تهیه این مته می توانید با صرف هزینه ای مناسب، سرعت و دقت کار خود را افزایش دهید.

مته برگی